מאחל לכם שלא תהיה לכם טיפת חופש

קטגוריה :

המפתח הוא במחויבות שלנו לעצמנו – לאפשר לעצמנו את החיים הטובים והמלאים ביותר שניתן. לא להצמד לשום אמונה שאומרת שאי אפשר.  אם זה שחרור מגמגום או מכל כל מגבלה אחרת.

זה מתחיל משהו כמו חודש לפני ומתגבר ככל שמתקדם הזמן – איפה אתם השנה , מי מגיע, מי מכין מה, מה עם מתנות, נקיונות, קניות…
פסח.

אלא אם כן אתם מגמגמים.
שאז כל הדאגות האלה זה משחק ילדים לעומת מה שבאמת הכי הכי מלחיץ ומטריד אותכם – איך לעזאזל אתם צולחים את קריאת ההגדה. או יותר עדיף – איך אתם פשוט פוטרים את עצמכם מה"עונש" הזה.

וכל זה כשכל הפסח הזה כולו טקסטים על צמיחה, אביב, לבלוב וחופש. בזמן שחופש זה הדבר האחרון שיש למגמגם…
במקומו יש לו, ובשפע, הסתרה, בריחה ובושה.  הכי רחוק שיש מחופש. הרבה יותר קרוב לכלא…

אתם בטח מכירים את האמירות האלה – שאין מה לעשות, אי אפשר להפטר מגמגום, מקסימום ניתן להקל. וגם זה רק בתנאי שמקפידים להתאמן כל יום, כל יום, על טכניקות דיבור שמאפשרות להסוות מעט את הגמגום.

כמה עוול יש באמירות האלה ובאמונות שצומחות "בזכותן".
כשאנחנו מתפתים לאחוז באמונות מהסוג הזה אנחנו כולאים את עצמנו באורח חיים מצומצם ומוגבל, מלווה בהמון פחדים וחוסר בטחון. היומיום הופך שדה קרב אחד גדול מלא התמודדיות מעיקות, מפחידות ומתישות.  כלא נוראי.

המפתח לכלא הזה הוא במחויבות שלנו לעצמנו – לאפשר לעצמנו את החיים הטובים והמלאים ביותר שניתן. לא להצמד לשום אמונה שאומרת שאי אפשר.  אם זה שחרור מגמגום או מכל כל מגבלה אחרת.

אפשר להחליט לאמץ בחום את האמונה כי אם כל מה שניסינו עד עכשיו לא עבד אז זה אומר שאין פתרון, ואפשר, וכדאי !, לחדש את המחויבות הבסיסית לעצמנו לעשות הכל כדי שנוכל לחיות חיים מלאים וחופשיים. מחויבות שהיא המפתח לכל אותם "כלאים" בהם אנו מתפתים לכלוא עצמנו בגלל פחד, חוסר ידיעה, או אמונות שגויות שאמצנו כלפי עצמנו.

פסח אוטוטו כבר כאן. ועד שיגיע אנחנו הולכים להיות מוצפים בטקסטים על חופש מכל עבר.
אני רוצה לאחל לכם שלא תהיה לכם טיפת חופש, אפילו לא לרגע, מאותה מחויבות בסיסית לעצמכם – מחויבות לעשות הכל כדי לאפשר לעצמכם, וליקיריכם, את הטוב ביותר.

חג נפלא שיהיה לכם !

שלכם,
דייב למלמן והצוות.

 

 

~ ~ ~

~ ~ ~

אהבתם? שתפו את הפוסט

עוד מאותה קטגוריה

גמגום, לא מה שחשבתם 

התמודדות עם גמגום רוב האנשים המתמודדים עם גמגום (או אלה אשר בני משפחתם הקרובים מתמודדים עם גמגום), טועים לחשוב שגמגום מהווה למעשה לקות בדיבור. חשיבה מוטעית

בודק...